ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ BLOG MOY!!

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Αυτο το blog δημιουργηθηκε για να μπορουμε με καποιο τροπο εμεις οι γυναικες να περναμε την ωρα μας και να φροντιζουμε να ημαστε παντα ομορφες. Εχω τελειωσει Αισθητικη και ξερω λιγο απο ολα, σε ολους τους κλαδους.(Αισθητικη-Αποτριχωση-Μασαζ-Νυχια-Μακιγιαζ-Τatto-Αρωματοθεραπεια κτλ). Οσοι θελετε μπορειτε να σχολιαζετε οτι ανεβαζω, να μου δινετε και αλλες ιδεες, να κανετε ερωτησεις!
Ειμαι εδω για οποιαδηποτε απορια εχετε!! Οπως επισης ερχομαι στο χωρο σας να σας περιποιηθω!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΜΟΥ.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλή αρχή!!!
Μου αρέσει πολύ η ιδέα σου, επιτέλους και μια κίνηση απο "δική" μας αισθητικό.

Σου εύχομαι ότι καλύτερο!!!

Beauty by Maria on 14 Οκτωβρίου 2010 στις 7:52 μ.μ. είπε...

Se Efxaristw polu!

Giota on 15 Οκτωβρίου 2010 στις 8:54 μ.μ. είπε...

καλή αρχη Μαράκι!!! πολυ καλες οι συμβουλές σου!!! πολυ καλή κινηση!!!!

Beauty by Maria on 15 Οκτωβρίου 2010 στις 10:41 μ.μ. είπε...

Σε ευχαριστω κοριτσαρα μου. Οτι απορια εχεις μπορεις να τη πεις.

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Infinityskins